SNÖÖÖ...

Hej!
I morse när jag vaknade var det ca 10cm SNÖ ute (och det ligger fortfarande kvar)!!!!!! Jag tycker att det inte ska finnas snö längre det ska ju vara vår! Visst, att det kan snöa i fjällen och så men inte i Borås. Så det är bara att plocka fram vinterkläderna igen....






























































FÖRSTA APRIL...

April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!!

Gick ni på det?? Här är det verkligen inte snö och något vidare skämt var det ju inte heller men det var ju i alla fall något!
Har ni lurat någon än, om inte GÖR DET nu när det är första April :D

hahahahaha kram Elin♥



Jag trodde serriöst på dej först, hahaha! ♥

2012-04-01 // 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?