Lördag

Idag har jag och mamma varit och köpt en jacka till mig och så har jag och pappa målat om en vägg i deras sovrum. Från början var väggen orange men nu är den vit!

Igår som sagt så tog ju jag och Ida hål i våra öron och sen på kvällen skulle vi tvätta runt öronen och man får inte ta på hålet/örhängena med fingrarna och man får inte häller snurra på örhängena. Mamma tvättade Idas öron först och efter en liten stund sa ida att hon inte mådde bra så hon gick och la sig i sängen. Sen var det min tur och när hon höll på att tvätta det sista örat så SVIMMADE jag bara sådär!!!!! Det var jätte läskigt, det var som i en film, inte alls kul! Detta var andra ggn jag svimmade i mitt liv. Jag kan inte beskriva känslan..! Vi ska tvätta öronen varje dag i 6veckor två gånger om dagen. Hoppas att jag klarar det och inte svimmar någon mer gång. :/

Nu ska vi till några kompisar, hörs snart igen :)

Väggen vi målade om från orange till vit:




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?