16.47

Dagen idag....

Första lektionen var idrott och det var nog det jobbigaste jag någonsin varit med om...styrketräning. Det var 10 stationer med olika övningar: armpress, bänkpress, armhävningar, upphopp, sitaps m.m. Kanske inte låter så jobbigt, men de var det! Nu har jag träningsvärk över allt!! Sen var det Svenska & NO & Spanskan var inställd så vi hade 1½h rast!! Sista lektioen var Engelska och så slutade vi 13.30.

Idag ska jag inte åka till kulturskolan, för att jag känner mig trött och har ont i halsen! :(

pöss o kröm



Har jag berättat att jag säljer Tulpaner? Om inte så berättar jag de nu, jag säljer tulpaner och pengarna går till klassresan i 9an! Någon som vill köpa!? Hahahahahahahaha skoja bara:D












Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?