Måndagen den 4 Juni

Idag har vi haft elevensval i skolan och jag, Emelie & Mathilda valde scrapbooking så vi har gjort många snygga kort! Om en stund ska jag åka till kulturskolan. Nu är det bara 3 dagar kvar till skolavslutningen, längtaaar!!!

Den 10 Juni (på söndag) åker jag + orkestern på turné till Tallin i Estland och ska vara borta i en vecka. Vi ska ha ca. 4 spelningar. Någon dag ska vi gå på opera som varar i 4 timmar (jag gillar verkligen inte opera så jag måste ha med mig öronproppar!!), en annan dag ska vi till ett kloster och alla tjejer måste ha på sig kjol som går nedanför knäna och en sjal över huvudet, vi ska också åka till ett barnhem där barna är mellan 0-18 år, tror jag och vi ska man ha med oss en grej till dom.

✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?