Visste ni detta om mig...

Jag kan inte svälja tabletter som alvedon utan måste krossa det först. (kan bara svälja makaroner :S)

Jag har spelat klarinett sedan ettan, alltså i 7 år!!!!

På min ipod har jag skrivit ner 24st passande pojknamn till min kommande hund...

Jag är inte allergisk mot någonting.

Jag har precis klämt min hand i en dörr [världens blåmärke]. Bra gjort Elin.. :/

♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣♦♥♣



» Julia

Hejsan, jag kör igång med "DAGENS BLOGG" nu !

Skulle vart kul om du var med?!

Anmäl dig nu, direktlänk ->



http://juliaaholgersson.blogg.se/2012/june/anmal-dig-nu.html



Lycka till & ha en bra dag!



Gör även bloglovin byten

2012-06-10 // 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?