10 NOVEMBER

Idag har jag varit på konfirmationsläsning typ hela dagen, i fyra timmar (det känns som hela dagen i alla fall). Imorgon bitti klockan tio ska jag vara i kyrkan och läsa ett stycke ur bibeln, johannesevangeliet kapitel 14 1 & 2, för allt folk, jag är lite nervös inför det. Om ni undrar varför jag går på gudstjänster och så, så är det för att det "ingår" i våran konfirmationsläsning (alltså vi behöver gå på minst 10st gudstjänster). Imorgon är det bara fyra ynka dagar kvar tills jag fyller år, kan knappt vänta!! ;)
 
Asså jag måste bara säga (skriva) en sak..... Jag skrev en kommentar på tinkerbellas blogg och hon har svarat på den (komentaren hittar ni på mitt förra inlägg), tänk att hon har varit inne på min blogg, en känd person!! hahah :)
 
GoooooodNiiiiiiiight
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?