Bio

Nu har jag, pappa och Ida varti på bio och sett,  ice age 4.
 
Imorgon är sista dagen på höstlovet :(. På morgonen ska jag gå på gudstjänst och senare på eftermiddagen ska familjen åka och bowla!
Detta lov har gått fort tycker jag, sammanfattning av lovet (vad jag har gjort) :
 
Måndags: Kusinerna kom och vi lekte lite med dom
Tisdags:  Lekte med kusinerna
Onsdags: Till badhuset
Torsdags: Vara med kusinerna
Fredags: Till navet (kusinerna åkte hem till stockholm på kvällen)
(Jag och Ida var naturligtvis inte med kusinerna exakt hela dagen)
Lördag (idag) : Bio
Söndag (imorgon) : Gudstjänst och ev. bowling
 
Idag är det bara 11 dagar kvar tills jag fyller år!!!!!!!! Jiho ;D
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?