mi cumpleaños!!!

Som sagt, idag fyller jag fjorton år!!! Och min dag började med att familjen kom in och sjöng för mig och jag fick presenter och frukost på sängen. Sedan i skolan hade vi volleybollturnering och samtidigt skulle laget klä ut sig till något och vårat lag klädde ut oss till sjukhus patienter med lång vit rock, blod och blåtiror i ansiktet (vi vat faktiskt ganska läskiga). Själva matchen i sig gick väl sådär...!
För en liten stund sen var mormor och morfar här och fikade och de gav mig en stor gosig hund (gossedjur).
 
 

♥                           ♥                        ♥

♥                           ♥                        ♥

♥                           ♥                        ♥

♥                           ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥

♥                                                     ♥

♥                                                     ♥

♥                                                     ♥




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?