NY DESIGN

Nej, ni har inte kommit fel, jag har gjort en ny design. Vad tycker ni, blev det bra?
(Ser ni inte någon förändring tryck på F5 eller uppdatera sidan)
 
Idag har jag suttit och jobbat på denna designen i ca. 5 timmar!!! Designen tog jag från http://designadinblogg.se/gratisdesign/  men jag har gjort om nästan allting. T.ex. typsnittet, storleken, kommentarsrutan m.m. Headern har jag inte ändrat än, men det får jag nog göra en annan dag. Nu är jag jätte trött. Men jag tycker att det blev bra i alla fall! Det som var svårast var nog att göra alla koder, och jag var jätte nervös när jag skulle byta till denna designen, för tänk om allt jag skrivit och gjort här på bloggen försvann...!   Men det blev ju bra :)
 
 
Imorgon börjar skolan igen, suck
 
 
 
                                                                                                                       



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?