Min specialare

Nu har jag kommit hem från skolan och sitter nu framför datorn och äter mellanmål. Två stycken mackor och "Elins specialare".
 
För att göra min specialare (obóy) behöver du: mjölk, o'boypulver, cappuccinopulver, grädde, en micro/ spis och en aerolatte (en visp), som ser ut så här:
1. Börja med att hälla i lite o'boypulver i mjölken. Blanda.
2. Värm mjölken. Den ska bli vaaarm!
3. Vispa mjölken tills den blivit lite skummig ca.30s. (vispa tills du får så mycket skum du vill ha)
4. Häll på mera o'boypulver och toppa med en klick grädde och lite cappuccinopulver! (blanda runt om du vill, men det gjorde inte jag.)
5. Klara färdiga drick!
 
smaskens, men detta ska man inte dricka varje dag
 
                                                                                                                        
                                                                                           



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?