Hello!!

Nu ska jag försöka sammanfatta dagen och gårdagen och förrgår, haha :P. Jag har inte hunnit med att uppdatera bloggen på några dagar nu. så vi får se hur mitt minne är...
 
Onsdag: Efter lunchen hade vi på skolan elevensval. Jag och Emelie hade fotomaraton! Våran grupp tog bussen till knalleland och gick på Abecita konstmuseum och tittade på en fotoutställning med fina foton. Efter det slutade vi och jag tog bussen hem. När jag kom hem gjorde jag massa läxa.. Här kommer fem bilder från fotoutställningen, tagna med mobilen.
 
 
Torsdag: Igår var jag på kulturskolan och spelade och repade med orkestern till Valborg spelningar och lite konserter. Som jag inte kommer att kunna vara med på eftersom jag är på konfaläger. Min klarinett har också gått sönder!!! "Klarinettassen" på tre av klaffarna har gått sönder och lossnat. Så det kommer in luft igenom och då är det svårt att få ljud när man spelar vissa toner. Pappa har beställt nya, (ca. 100kr och då får man många tassar) som vi ska sätta på själva! Först tänkte vi lämna in klarinetten, med det visade sig kosta 500kr för varje tass, alltså 1500kr!!!
 
Idag, Fredag: I morse när jag vaknade var det snöö!!!! FY! Men som tur är har allt nästan regnat bort nu! Tur, för det ska vara vår i April. Vinterhalvåret är liksom förbi nu..! När jag kom hem efter skolan gjorde jag lite mellis och nu sitter jag och skriver ett långt inlägg. Jag funderar på att baka en kladdkaka, för det var så länge sedan jag gjorde det nu.
 
Detta var alltså halva min vecka, som jag skrev nu lite kortfattat om:)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?