Tjoo!

Hallöj! Jag vet att jag skulle svara på frågorna från frågestunden idag. Men jag har fått för lite frågor, så jag kör en vecka till! :) Svaren kommer att komma upp på bloggen på Tisdag vecka 18. Om ni undrar varför det inte blir tidigare är det för att jag är på konfirmationsläger Fredag- Tisdag. 
KLICKA HÄR FÖR ATT STÄLLA EN FRÅGA!!

 
Idag har vi satt upp studsmattan, jag och Ida har spelat Monopol i två timmar och jag vann överlägset!!! Nu på eftermiddagen cyklade jag, mamma och Ida till viared och lite runt omkring. Vi cyklade 1 mil och en halv Km. Så nu har jag träningsvärk i benen!!
 
Vecka 17 & 18 ska alla åttor ut på prao. Jag ska praoa på ett dagis med 1-3 åringar. Jag börjar imorgon kl. 8 och slutar 15.30. Efter det ska jag iväg till kulturskolan och spela klarinett.
 
(gammal bild)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?