torsdag

~sorry for bad updating~
 
Idag har jag inte varit hemma på 12 timmar! Jag började dagen med att vara i skolan, som vanligt. När vi slutat åkte jag och Emelie in till knalleland för att gå på Ginas utförsäljning. Det fanns absolut inget roligt att ha, för utom Grand Prix kläder (häst), som jag inte är ute efter. Vi gick in i några affärer i Knallerian, sedan var jag tvungen att gå till mammas jobb och hämta min klarinett. Jag åta en macka, träffade Ellen vid Lindex och vi gick tillsammans upp till kulturskolan. Idag var första spelningen för denna terminen, och det gick väl hyfsat bra. Kom hem för drygt en timma sedan, åt mat och satte mig ner och pluggade på glosorna som vi ska ha förhör på imorgon. Jag är så supertrött att jag kan somna precis vilken sekund som helst! 
 
Random bild från Kroatien förra året.
That lizard, strike a pose, the next model? ;)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?