Yesturday

Igår var jag hos tandläkaren för en undersökning och avtryck! Jag var ganska nervös innan eftersom jag hade hört att man skulle få en gegga i hela munnen och att man då hade svårt för att andas och så vidare... Men jag tyckte inte alls att det var så farligt och man fick inte gegga i hela munnen. Först övre delen av munnen och sedan under. Om ni undrar varför jag gjorde avtryck så var det för att jag ska få fast tandställning (!!) och då behöver man göra avtryck, för att se hur bettet är och så. Haha låter som jag är värsta experten nu, men det är jag inte. Efter besöket där, gick jag och mamma till faith och vi köpte en virkad topp till mig, en halsduk till mamma och en present till en kompis... :) 
min topp:
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?