¡Holla Amigos!

Heeeej! Igår var jag och simmade i badhuset och jag simmade 50 längder!! Det blev nog runt 1250m på 40min!! Jag är super nöjd :).

Idag, lördag känns det inte som om jag har gjort så mycket. Jag har städat i mitt rum, spelat PS3, varit i stan med mamma och gjort några ärenden. Jag ordnade också kvällsmaten. Jag tycker att denna års melodifestival är kass det är den sämsta på länge!! Det är så tråkigt att titta på tycker jag. Det är bara massa gamlingar som sjunger dåliga låtar. Och idag gick ju Sean banan vidare till final! Hur tänkte dom där?!?

Imorgon ska vi i familjen gå och kolla på bio, vi ska se Sune i Grekland. Men mamma tyckte inte att vi skulle boka! Så jag hoppas att det finns platser kvar...!

Godnatt :)




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?