Torsdag - Söndag

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg om branäs när vi var där. Men allt stängdes ner och nu är det borta!!!!
Så jag får försöka komma ihåg vad jag skrev.
 
Denna Torsdag till Söndag har min familj och en annan familj vi känner varit i Branäs och åkt skidor. Vi bodde åtta personer i en stuga. Stugan låg jättenära backen. Huset byggdes i augusti 2012 så allt var nytt och fräscht. Det har varit några minusgrader men ingen sol. De första dagarna var det också väldigt dimmigt uppe på toppen. Vi har haft det superkul och skrattat mycket :). Jag kan verkligen rekomendera Branäs. Det är bra backar, det finns både blåa, gröna, röda och svarta backar. Och massa olika sorters liftar.
 
Jag tycker det bästa med semestern i fjällen var att få åka skidor i skogen, stanna med skidorna så att snön sprutar, åka långa härliga backar och att åka när det är nypistat på morgonen. Det som är mindre bra är när backarna blir isiga och när man ramlar och slår sig samt fastnar i skogen med skidorna.
 
 
 
Det var backar runt om hela bergt!
 
Bilder kommer sen
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?