Tur och retur

Hej alla bloggläsare! Nu under helgen har min familj, mormor och morfar och våra kusiner med familj åkt kryssningsfartyg till Åland och hem igen. Det började med att vi åkte bil till Jönköping och där ifrån så tog vi en buss till Stockholm där båten skulle gå ifrån. I bussen på väg upp så var det ganska många ungdomar, och de hade druckigt lite för mycker öl/sprit, så dom var jätte högljudda och hade hög musik på.....och vi var den ända familjen på bussen. (Båten hade 12 våningar) På båten har vi också firat mormor som fyller år imorgon. Jag har också träffat Molly Sandén!! Jag åkte i samma hiss som henne med :)

Jag kommer hem igen kl. 22.00 ikväll.
Lite bilder:




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?