Heeellooo

Idag har jag inte gjort så mycket, bara en vanlig söndag. Jag har suttit och ritat lite hus på datorn och så har jag, mamma & pappa åkt lite längdskidor på sjön idag igen. Vi åkte 3,2 km på 34 min. Men det var snöstorm och motvind på vägen tillbaka. Men det gick ändå ganska bra! Det var massa bilar som åkte ute på sjön också, och jag tycker det bara är onödigt att köra med bilen på isen. Om isen går sönder och bilden trillar i så får dom faktiskt skylla sig själva, isen var ca. 20 cm. Och mitt ute på isen tyckte jag att jag såg en bil som hade trillat i, men när vi kom närmare så såg vi att det var en kanot som låg upp och ner på. (Det är säkert någon som har haft lite roligt och släpat ut den dit.) Just nu håller det på att snöa jättemycket ute!!! Jag vet inte om det är bra eller dåligt, bara det inte blir 20 minus igen....! Godnatt :)




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?