igår & idag

Igår hade vi det jätteskoj, vi var ju hos några kompisar (vi var 6 barn 7 vuxna och en hund). Vi spelade mycket pingis, lekte paketleken och en musiklek och åt god mat m.m. På paketleken fick jag 2st tvålar som luktade hur gott som helst, så jag var bara tvungen att ha dom. En tvål luktar passionsfrukt och krusbär och den andra tvålen luktar vattenmelon. Den andra paketen jag fick var kleenex näsdukar och ihop med det så fick jag en marabou gräddnougat (och jag som inte äter godis/choklad längre...).
 
 
När klockan sedan slog tolv så gick vi barn ut i regnet och tittade på raketerna och skålade in det nya året!
Vi åkte hem runt 1 och jag somnade klockan 2.50.
 
Sedan idag på morgonen eller jag ska nog säga mitt på dagen för jag vaknade kl. 12.21, haha. Vi skulle i alla fall äta mat hos mormor och morfar och med några andra gäster som dom bjudit in. Och nu eftersom snön har smält bort så tog jag och Ida cykeln dit!
 
Dåliga bilder från Iphonen



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?