Tisdag ~ skola

Idag var ju som sagt första dagen i skolan, nu efter jullovet och jag kan ju säga att det var svårt att gå upp ur sängen i morse!!! Skoladgen var som vanligt och vi har fått 2 läxor och maten i skolan får 0 av 5!! Det var pasta och en ostsås som inte var god. Vem blir mätt på det??! Vi slutar 14.10 på tisdagar så vi får alltid springa efter sista lektionen så att vi hinner med bussen hem. (bussen går 14.14) När vi kom till busshållplatsen så stod bussen där, men när vi precis skulle hoppa på så stängde busschauffören dörren och åkte.....!!!!!!!! Åhhhhhh så arga vi blev, det fanns ju massa lediga säten i bussen. Så vi stod där och väntade på nästa buss i 35 minuter!! Det var ju kul... -.-
 
Nu har jag precis stekt mig lite pannkakor och nu väntar jag bara på att Svenska hollywoodfruar ska börja (men vi har inte den kanalen så jag får se det på datorn istället) !!! =)
 
tog denna bilden i helgen :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?