en dag med mycket gjort...

Hej alla, om ni inte orkar läsa om allt jag gjort idag, kan ni skrolla ner till nästa inlägg istället XD.
 
Min dag började med att jag steg upp halv tio och åt frukost vid tv:n, sedan duschade jag. Av en anledning började jag att städa i mina skåp och hyllor. Jag ville flytta mitt smyckeskrin som stod i fönstret, till en hylla istället. Men den kunde inte stå i hyllan eftersom det inte fanns plats. "Så på den vägen var det". Det tog ca. 3 timmar för mig att flytta om och rensa allt! När jag rensade i ett skåp hittade jag mina gamla skolböcker från 1:an - 6:an, haha det var kul att se. När jag äntligen var klar med städandet och smyckeskrinet hade fått sin officiella plats, gjorde jag ett collage om våran semester (och det var inte på datorn). Åt mat. Spelade jag sims på telefonen :P. Sedan ville jag baka och då blev det nötchokladrutor, recept och bilder kommer senare. Jag satte mig ner vid datorn och började göra/ klippa ihop filmen om semestern, som jag planerat att jag ska göra. Men jag orkade inte göra det så länge eftersom ljudet bara försvann hela tiden! Jag och pappa gick ut och spelade badminton en stund. Började läsa en bok, andra delen i serien om Jennie. Åt kvällsmat. Tog en promenad med mamma och Ida. Vi gick ut då det blev ösregn, tog på oss regnkläder. Vi gick ungefär en mil!! Ni fattar ni att det blev varmt och gå runt i regnkläder. Nu är jag helt apa trött och tänker krypa ner i sängen och fortsätta på min "braiga" bok!
 
Det var allt för mig, godbey.
(jag vet att det inte stavas så, men det lät mycket bättre till meningen, haha)
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?