Runt om i Europa

Som sagt i tidigare inlägget, så har jag och min familj bilat till Spanien! Vi har åkt igenom 8 länder sammanlagt: Sverige - Danmark - Tyskland - Nederländerna - Belgien - Luxemburg - Frankrike - Spaninen
 
Vi har övernattat på flera olika hotell. Jag kommer att göra en film om hotellrummen vi bodde på, men det kommer om ett tag. Meningen mad denna resan var att uppleva olika saker, som Paris och allt vad det innebär och att åka ner till franska rivieran. Från franska rivieran är det inte långt till Spanien, så varför inte ta en tripp dit också. Så dit åkte vi med! :P Det har varit jättekul och jag har med mig massa minnen som jag alltid kommer att komma ihåg!
 
Om jag ska skriva om allt som jag har upplevt så kommer det bli hur mycket som helst, och ni kommer hinna somna innan hälften, haha. Med bliderna som kommer i nästa inlägg får ni i alla fall se lite vad vi har gjort/ varit.
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?