Torsdag

Halloj! Idag har jag varit uppe med tuppen, har hunnit med hur mycket som helst! Vaknade klockan sju och åkte och plockade jordgubbar i Dalsjöfors (tror jag det hette). Åkte så tidigt för att det blir så mycket folk och så tar det slut ganska fort. Så det är bra att vara i tid.. Redan när vi kom var det en lång kö för att få plocka! Totalt plockade vi 11,3 Liter! När jag kom hem satte jag mig lite vid datorn och redigerade bilder. Sedan bestämde jag mig för att baka någonting. Jag slog upp bakboken och sidan som kom upp var hur man bakar vaniljbullar. Så jag bestämde mig för att baka det även fast det var lite komplicerat. När jag satt igång insåg jag att vi inte hade någon jäst. Så jag och pappa åkte till CG och köpte det. Resultatet blev bra men det tog lååååg tid kan jag lova.
Nu ska jag, mamma och Ida cykla till Sandared och lämna till baka böcker. När jag kommer tillbaka ska jag klippa gräset.

TackOHejDetVarAlltFörMig




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?