Ett mega-shotabalota inlägg!!

Nu kommer jag att skriva om massa olika saker som har hänt och som jag har gjort osv.
 
Nu i veckan har jag spelat med orkestern. I onsdags och torsdags spelade vi utanför grand för att det var bal för bäckäng och sven eriksonsgymnasiet (tror jag det var). Vädret var heller inget att klaga på! Det har varit super varmt hela veckan. När vi spelar i orkestern och är ute på olika konserter har vi på oss svarta byxor/ skor, en röd piké T-shirt och en röd jacka om det behövs. Och tror ni att det var varmt!? Jag höll på att koka ihjäl! Igår hade vi också en.. eller två spelningar. På förmiddagen spelade och marscherade vi uppe på Hässleholmen. Sedan åkte vi till P.A halls terrass (vid stadsbiblioteket) och några utav kulturskole eleverna hade sin avslutning där, bland annat våran orkester. Vi spelade Scouting sedan spelade vi två låtar med Hemvärnets musikkår (borås), Abba medley och RUMs jubileumsmarsch, och det lät så pampigt. Jag kommer att lägga upp en video på det sedan! Spelningen slutade runt kl. 14.00.
När allt sedan var slut åkte jag hem och åt lite mat och sedan kom Ett par kompisar till våran familj hit och så fikade vi lite och Maja, Ida och jag gjorde en musikvideo av Dancing Queen. Som ni kanske har sett i förra inlägget, om inte, skrolla ner och titta på den!
 
 
Nu över till nästa grej! Nu har jag hållt upp med godisförbud i ett halvår!!.......................trodde jag........ Det var så här att jag började med mitt godisförbud 1:a Januari och så räknade jag "Januari, februari, Mars, April, Maj, Juni" och det är ju sex månader, ett halvår. Men man måste ju räkna med hela Januari och hela Juni... Och det är ju bara första juni nu!!!!!!!! OOOOOHHHHHHH...Fatta den känslan!!! Jag gick och köpte godis, det godaste jag visste och så får jag inte äta godis på en månad till!!! Det var ingen i familjen som hade tänkt på det att jag räknade fel. Det stod till och med på mitt "avtal", 1:a Februari till 1:a Juni... :/. 
 
 
I fredags efter skolan åkte jag in till Knalleland och träffade mamma där. Vi gick och tittade i lite affärer. Detta är vad jag köpte:
 
 
Halsduken köpte jag på Ginas rea för bara 10 kr!
Tights ~ Klicka Här 
Bikini ~ Här & Här 
 
 
För några dagar sedan börajade jag att rita något som heter zetangle. Detta är vad jag hittills har ritat:
 
 
Det kommer kanske ett till inlägg sedan, med bilder från min konfirmation och videoinspelningen från konserten!
 


» Lars

Supersnyggt. Bra jobbat

2013-06-03 // 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?