Godmorgon

Hej, nu sitter jag framför datorn och gör det här inlägget. Nu skulle jag egentligen börjat skolan (8.20), men inte idag. Jag ska ta en buss som går 09.17, om ni vill veta det. Vi ska åka in till stan och bowla med klassen, sedan ska vi äta på The golden elephant! Ska bli kul!! När vi sedan slutat ska jag och Emelie åka till Åhaga och gå på Nelly outleten :)
 
Igår hade Ida pianoavslutning. Hon spelade en låt som är med i lejonkungen, jag kommer inte ihåg vad den heter. Men hon spelade i alla fall jätte bra! Om jag får för Ida så ska jag lägga upp videon här, för att visa er.
 
Det är helt ofattbart, vad har tiden tagit vägen?! Det har gått så fort allting, det känns som om jag började åttan precis, men det har faktiskt gått ett år!! Det känns konstigt att säga / skriva detta nu, men imorgon har jag skolavslutning och sedan SOMMARLOV!!!!!!
 
Tumblr_m8mf7cdst21r6kho7o3_500_large
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?