måndag

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har spelat lite fotboll och spel med Ida. Sen har jag legat ute och läst en bra stund, lite för länge faktiskt. Jag hade shorts på mig och när jag gick in efter ca. en timme eller något såg jag att jag hade "bonna-bränna" fast på benen, haha, men nu syns det inte lika tydligt längre!! Det var en ganska ointerssant mening faktiskt.. Om jag ska vara helt ärlig så har det varit en ganska släpig dag.
Imorgon tror jag att jag och Ida ska till mormor och sedan sova över där i deras stuga.
 
 
Snart är det midsommar och vad ska alla ni hitta på? Åka till stugan, vara med kompisar, stanna hemma och inte göra någonting alls, vara med familjen och ha det mysigt eller fira med det gamla vanliga midsommar-gänget?

Vi ska fira med vårat midsommar-gäng som vi alltid frira midsommar med. Vi är ca. 7 familjer som träffas, och varje år är vi hos olika familjer. Ett år, en familj, ett annat år, en annan familj och när vi varit hos alla börjar vi om osv. Detta året ska vi åka till en familj som bor i Nittorp. :D
                                                                                                                    
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?