Tisdag (andra studiedagen)

Idag har jag och Ida varit i badhuset. Vi lekte och simmade lite. Där träffade jag på en kompis, som vad där med sin kompis. Pappa kom också och simmade lite på lunchen.

Nu är alarmklockan på igen för det är skola imorgon. Men som tur är så behöver jag bara gå i skolan tre dagar, för sedan är det helg igen!!

SNÖ!!!! När klockan var runt tre, fyra idag så började det att snöa! Och de gör det fortfarande (det är helt vitt ute nu)! När jag åkte in till badhuset imorse, var det vår. När jag åkte hem från badhuset var det vinter. Strange... Det är ju faktiskt mars nu, så jag tycker att snön borde försvinna! Hoppas att det inte varar länge...!!

Godnatt :)




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?