=)

Idag såg jag att våran orkester var med i tidningen (första maj spelningen)
 
 
Om ni undrar i vilken tining det stod i så var det i extra borås, som kommer på posten.
Vill ni veta vad som kommer att hända fram över i orkestern? Kilcka HÄR!

 
Igår (i skolan) så började utegympan igen. Och det var ju som sommar igår, varmt och härligt!! Men idag, kallt och regnigt, och så sprang vi ute i skogen. Jag kan säga er att jag var genomblöt när jag kom in..
Nu så här i slutet av terminen så är det en hel del läxor och prov samt mycket att göra på lektionerna.
Ska bil skönt med ett 11 veckors sommarlov!!! :D
 
Idag tog jag kort på ett schema (som stod på tavlan i spanska salen), som visar hur många skoldagar det är kvar innan sommarlovet.
 
 
 
Kraam Elin 


» Ellen

Jag tror det är Alice! jag står nog bakom henne, vi stod väl på tredje raden? ;)

2013-05-09 // 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?