hej hej hallå det är vecka tjugotvå!!

(rubriken stämmer inte, det är egentligen vecka tjugoett, men det rimmade inte så bar då, så det fick bli tjugotvå!!)
 
I helgen, söndags, konfirmerades jag!! wiehoo. Vi var i kyrkan med släkt & vänner. Det var en konfirmations gudstjänst kan man säga. Bilder och grejer på det kommer snart. Jag har inte hunnit med mycket alls, har läxor och prov denna veckan som jag måste öva till! Men nästa vecka blir det nog inga mer läxor!!! Då kommer det att bli bättre uppdateringar, jag lovar.
 
Idag har vi haft friluftsdag och det har varit varmt och jobbigt. Vi har gårr ca. en mil!!! (och sen lite till på det.) Efter lunch gjorde vi olika stationer med klassen, samarbetsövningar. Nu är jag hur trött som helst....
 
...måste fortsätta plugga nu....Bye bye
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?