projektarbete

Idag har vi haft projektarbete hela dagen. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Men vi tjejer gjorde det mesta jobbet, som det brukar vara, haha :P. Vi har kommit ganska långt. Våran grupp var i skolan, det blev inte i Sandhult som vi tänkt. När vi hade lunch tänkte på gå till en pizzeria och äta. Jag, Felicia och några andra tittade på menyn och vi ville ha en pastasallad. När vi sedan skulle beställa så sa gubben vid disken att dom bara hade pizza och kebabtallrik!!! Men då har man väl inte framme massa meny-blad med olika rätter på! Så dåligt och jag ville verkligen inte ha pizza, så jag åt i matsalen i stället. 
 
Nu ska jag dra iväg till Kultis, så bye :)
Bild ~ we♥it
 
 


» Ellen

Vad gör ni för projekt? :)

Svar: Om vad som hänt under ett årtal, vi har om 1998. Söka fakta som vad dom hade för kläder, sport, fritid osv. :)
ELIN CARLSSON

2013-10-14 // 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?