Lite av allt

Igår var jag och familjen på bio. Vi såg Hur många kramar finns det i världen?. Det var väl en bra film :)
 
Två märkliga saker som har hänt idag, den första konstiga saken är att två elefanter gick mitt på gatan! (hade skötare med sig). Dom gick med elefanter för att det skulle vara cirkus där idag.
 
 
Den andra konstiga saken är att bussen, som jag skulle ta hem efter skolan, körde förbi busshållplatsen!!!! Så alla som skulle på, typ 30 pers. fick vänta i 30 min på nästa buss! Så irriterande. Fy på dig busschaufför!! 
 
Imorgon ska jag och klassen åka till göteborg och titta på postkodmiljonären, vi ska vara med på inspelningen. Efter det ska vi äta på en restaurang och sedan gå lite på stan innan vi ska ta tåget hem igen, runt klockan fyra. Tåget åker hemifrån kl. 8.00 så jag behöver gå upp jätte tidigt imorgon! Men det kommer jag nog att klara... haha :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?