Symässa ~ Åhaga

Idag har jag, mamma och Ida varit på symässan på Åhaga. Det var väldigt kul och jag fick massa idéer. Vi fick pröva på och stansa egna bokstäver/ord på olika hängen. Här nedanför ser ni det jag gjorde. Jag skrev ELIN på det ena smycket och N:et blev inte så bra..LYCKA på det andra och där blev A:t lite konstigt. Men på de viset ser man ju bara att det är handgjort :). Ängeln som är i mitten av bilden köpte jag (4st). Vi traskade runt på Åhang i nästan 3 timmar. Nu ska jag bara ordna några band att hänga smyckena i, sedan är dom färdiga för att användas.
 
 
 


Ängeln, då tänker jag på dig! Tycker dina hängen blev toppenfina. Vi får fixa kedja till. Kram

2013-10-02 // 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?