Tråkig helg

Denna helgen har varit den tråkigaste på länge!! Jag har gjort läxa nästan (konstant) hela helgen. Igår övade jag på So:n hur länge som helst. Vi ska lära oss om Hinduism & Buddhism och ska ha prov på tisdag. Idag började jag med matten på förmiddagen. Efter det gick jag ut en stund och tog en promenad med mamma och pappa i skogen. Sedan satte jag igång och övade mer på So:n. Så denna helgen har blivit en plugg-helg. Usch så tråkigt, men som tur är så ska vi ha studiedag på Fredag. Det kan ju behövas så man får göra lite roligare saker :). För utom all läxa jag gjort så har jag redigerat en blid på en zebra, som jag tog kort på förra året i Djurparken.
Kram på er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?