Täckets återkomst!

Nu är duntäcket tillbaka på sin rätta plats, i min säng! Igår natt vaknade jag av att jag frös hur mycket som helst, så jag var tvungen att ta på mig en filt utanpå påslakarnet. (Jag brukar sova med bara påslakarn på sommaren). Men nu helt plötsligt har det blivit kallt överallt, både i mitt rum och utomhus. Idag när jag tittade på termometern mitt på dagen visade den 12,5 grader!!! Vad är det som har hänt!? Det är inte ens mitten på Augusti än, det ska fortfarande vara sommar och inte början på hösten. Hoppas värmen hittar tillbaka igen... 

Nu kan jag i alla fall försäkra mig om att jag inte kommer att frysa inatt. Tack vare mitt bästaste täcke, vad hade jag gjort utan det? Natti :)


Åh, ja! Tack och lov för fluffigt duntäcke!

2014-08-18 // 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?