vem var avsändaren sa du?!

För en stund sedan gick jag ut för att hämta posten och i lådan ser jag mitt namn stå handskrivit på kuvertet! Jag kännde direkt igen stilen, för i julas fick jag ett julkort från samma person... Och denna person är ingen mindre än Maria Montazami ! För någon vecka sedan hade hon lagt ut ett inlägg på sin blogg att om man ville ha ett "idolkort" på henne skulle man maila hennes assistent. Ska jag vara helt ärlig så hade jag glömt av att jag hade mailat till henne. Så ni kan förstå att jag blev lite paff när jag öppnade brevlådan och förstod var det var förnågot, haha. Lite kul är det ändå att ha fått ett kort som är signerat från en kändis :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?