8 februari

Idag har jag inte gjort läxa för en gångs skull, haha! Jag och familjen åkte en sväng till butiken hemma hos oss och därifrån fick jag med mig ett par Ralph Lauren jeans. Det var massa rea och byxorna kostade bara 200kr (ord pris 1099kr!) Jag testade även en skjorta men den var för stor, synd. Sedan har jag också bakat (glutenfria) syltkakor, men de blev totalt misslyckade... De blev typ som flan istället för runda kakor, de smälte ut över hela plåten. Så dom ska jag aldrig mer baka. Jag har även varit hos mormor för att fira hennes födelsedag. Dagen slutade med melodifestivalen och tack o lov så var denna delfinalen bättre än förra veckans. 

Det var allt för idag, kram







Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?