Isvak & Gym

Kommer ni ihåg att jag skulle bada isvak? Igår var vi i simmarenan, utomhus poolen och det var sketakallt! Men jag gick i utan att stanna och tänka efter, så nu har jag badat i en isvak, inte på någon sjö men jag vet i alla fall känslan nu. Och tro mig, ni vill inte ramla i det där vattnet. Brrrr...
Idag på idrotten så var vi på GENKI, ett gym. Det var första gången jag testade att träna med maskiner, och det var faktiskt roligt! Löpbandet var bland det bättre, haha :P. Så jag föredrar gym i stället för isvak.
 
& för en gångs skull så har jag inte haft några jobbiga läxor, idag. Praise the lord! 
 
 
 ♥


Svar: Det är ingen redigering utan jag har använt mig av en lång slutartid och zoomat med objektivet samtidigt som jag fotade bilden! :)

Svar: Jaha, då ska jag testa det! Tack :)
ELIN CARLSSON

2014-02-20 // 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?