Lovet lider mot sitt slut

Vänta ett tag...det är skola imorgon igen, [nooo]. Veckorna går så fort, längtar redan till påsklovet haha! Jag kan ju säga att det inte är så kul att ställa klockradion och att behöva vakna tidigt igen, hade gärna sovit lite längre. När jag ändå pratar om skolan så kan jag ju även berätta att vi, klassen, ska bada isvak (!!!!!) i simarenans utomhus pool. Jag är inte så taggad över det faktiskt. Det kommer ju att vara superkallt!

Jaja, över till annat. Idag har jag i alla fall varit på en konst/foto utställning på Abecitakonstmuseun, men familjen. Jag fick allt lite insperation. Visar några bilder här nedan som jag tog med min iPhone. 







Bra bilder elin

2014-02-18 // 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?