Tar skolarbetet aldrig slut?

Denna vecka har verkligen varit en inlämnings-läx-prov-vecka!! Jag har pluggat varje dag efter skolan, till sent på kvällen. Det sista som återstår nu innan sportlovet är ett nationellt prov (mitt första) i svenska om de 7 dödssynderna. Sedan en inlämning i engelskan och ett svårt matteprov! Inte den bästa fredagen kanske.. Men när det är över kan jag pusta ut lite grann. 

Hoppas jag har turen på min sida imorgon..Godnatt :)


Känner igen mig så väl, skrev precis själv en inlägg om hur man ska hantera all stress från skolan. Så sjukt hur trött man blir på det... Fin blogg! Kram

Svar: Ja visst blir man trött.. Skönt att ha sportlov nu i alla fall :P
ELIN CARLSSON

2014-02-08 // 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?