Vad har kvällen emot mig?

2 bad things that happened for a moment ago. 

Jag skulle dra ner persiennen och min blomma som stod i fönstret hade fastnat med orkidé-roten i snöret. Så blomman+ krukan flög upp i luften och landade på golvet och gick sönder (syftar på krukan). Så jag fick hämta dammsugaren och städa lite så här på "kvällskvisten". 

Andra grejen: Jag lägger mig i sängen och håller telefonen i handen. Av någon oklar anledning släpper jag mobilen och den råkar hamna mellan sängen och väggen i en liten springa. Jag rör mig tyst/ sakta som en snigel och hoppas att mobilen inte ska ramla ner, under sängen. Men har jag tur? Nej och den pangar ner på golvet. 

Godnatt. 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?