Valet är avklarat!

Äntligen har jag valt gymnasieval! Har ju gått och länkt på det i över en månad och velat fram och tillbaka. Men just för tillfället känner jag mig nöjd. Det här var det preliminära valet för att se om man skulle kunna komma in på linjen, osv. Skulle jag inte bli nöjd eller ändra mig, så kan jag göra det till sommaren.
 
Idag har jag gjort lite läxa, svenska och engelska. Sedan har jag även spelat Monopol med pappa och Ida, och så klart var det jag som förlorade... och nu är jag nyss hemkommen från ett pass på Friskis&Svettis. Om en stund ska jag sätta mig i soffan och titta på tv, skönt :P. 
 
 


Vilken linje blev det då?:)

Svar: Jag valde design, beteende & media! Du då? :)
ELIN CARLSSON

2014-01-20 // 20:34:48
» Frida

Det ser ut som du är i rymden och är nästan helt osynlig bra blogg och Idas med Wii ni är bästa Systrana man kan se kram Frida Oja🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡😌😌😌😌😌😏😏😏😏😋😋😋😋😋🍧🍧🍧😉😉😉😉😉😉☺😉☺😃😃😃😃😃😃😃 det gör så man skrattar 😃😃😄😄😂😂😂😇😇👧👧👧👧👮👮👳👳👲👲👶👶👦👦👨👨👩👴👴👵👵👱👱👼👼👸👸😺😺😸😸😻😻😽😽✌✌✌💑💏👪man är vänner fast man inte vet det även om man inte känner någon man är snäll mot andra som jag skrev även om man inte känner den personen så är man vänner och nästan som en familj från den busiga och skraltiga gladaste roligaste personen Frida oja och familj oja

2014-02-08 // 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?