Jag?! springa?!

 
(Tryck på videon i vänstra hörnet för att få ljud)
 
Runt klockan 12 ringde Anna mig och frågade om jag och Ida ville följa med henne ut och springa. Jag var tveksam, eftersom jag nästan aldrig är ute och springer och har dålig kondition, enligt mig själv. Men vi följde med och det kan ha varit bland det jobbigaste. Blev trött och torr i munnen efter bara några minuter! Men det käns ganska bra nu efteråt. Förutom att jag känner på mig att jag kommer att få en väldig träningsvärk... Vi var ute i 40 minuter och sprang-jogga-powerwalk-gick. Rundan blev ca. 7 eller 8 km.
 
Varför jag har med denna Vine är för att den stämmer in på mig i vanliga fall. Men nu blev det ju ett unddantag :P
 
"How normal people run"
"How I run... haha, I don't run"
 

☆ ★ ☆ ★ ☆ 




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?