Solig söndag!

Hejsan lilla bloggisen och alla som läser den.
Just nu befinner jag mig i Grundsund. Me and my family kom upp hit i fredags kväll. Idag har varit bästa dagen på länge! Syftar mest på vädret då.. Det har varit hur varmt som helst och sooool! Äntligen!! Jag tycker inte det har varit bra väder på jättelänge. Och jag måste berätta att jag inte har haft shorts en enda gång på hela (det som gått) sommarlovet, helt galet!! Eftersom jag har varit ute i solen hela dagen så har min kropp/hud skiftat färg. Weeey! Det var på tiden, haha😜. Idag har jag även badat i havet för första gången i år. Det var faktiskt väldigt skönt. Jag har också kört båt och då menar jag verkligen JAG. Jag har bestämt mig för att ta båt-körkort och då måste jag ju börja någon stanns. Roligt roligt! :D. När vi var ute med båten vid. 21 tiden, såg jag en säl i havet och den var ca 5m ifrån oss. Vi fiskade även makrill och jag fick upp 2 st. 

Så detta var alltså lite om min dag! Hoppas att ni också har haft en solig och bra dag :)






Ja, vilken fantastisk dag! Imorgon äter vi makrill till lunch:)

2014-07-06 // 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?