Uppdatering från turkland

Hello!! Som ni vet så är jag just nu i Turkiet! Det är så varmt här, runt 35-40 grader. Havet är underbart och skönt. Det känns som att det enda vi gör är att ligga i en solstol (i skuggan) och läsa bok, bada och äta mat och sedan upprepa det igen  haha😂. I förrgår blev jag förkyld, typiskt. Anna hade haft det före och nu har jag fått förkylningen. Jag är super hes, hostig och är riktigt snuvig. Och värmen för inte saken bättre. Men jag känner att jag håller på att bli frisk. Imorgon är sista dagen här! Vi åker till flygplatsen på kvällen imorgon. 



Detta är mina förfrisknings medel :P


Vad fin bilden överst var! :)

Svar: Tack! :P
ELIN CARLSSON

2014-08-19 // 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?