Back in track

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag... Har haft tankarna på annat. 

Nu är det i alla fall bara 3 dagar kvar i skolan och sedan är det sommarlov! Så skönt och som jag längtat! Vi gör absolut inget vettigt i skolan nu, tittar på film, slutar lektioner tidigare osv. 
Det märks även att lärare börjar bli skol-trötta. Idag fick både jag och Emelie frånvaro från spanskan, fast vi var där och satt vid samma bord. Vi gick till läraren och sa att vi faktiskt hade varit på lektionen och kollat på film med de andra. 

Jag & E: Vi har fått ogiltig frånvaro från lektionen!

Lärare: Men ni var ju inte där!

Jag & E: Joho du, det var vi! Du ställde till och med frågor till oss. 

Lärare: Jaha, då har jag skrivit in fel. Det var så många borta från lektionen idag.

Jaha tänkte jag, kan du inte titta runt i klassrummet och se vilka som är här och inte chansa..?! Haha så det kan bli :). 

Gör ni läsare något speciellt i skolan nu, så här innan avslutning? :D




» Ellen

Film, film, ingenting och film haha;)

2014-06-10 // 08:24:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?