5-6 timmars plugg...

Herregud vad jag har pluggat mycket och länge idag! Jag har övat till tre grejer som är tills imorgon. Ett spanska prov som vi bara haft 3 dagar att öva till och det är svårt. Ett so läxförhör om lag och rätt. Och till sist en svenska inlämning som jag inte är klar med än.
Så här har ni orsaken till varför jag inte hunnit blogga! Längtar just nu så mycket till helg!
Ha det bra så hörs vi, godnatt


Vad duktigt 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎👵👴👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍👍✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌💨✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌👰👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙 så nu vet du det Elin och Ida ni är bäst jag kollar alltid på eran blogg

Svar: Vad kul 😄
ELIN CARLSSON

2014-03-06 // 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?