"klarinett-frossa"

Idag blev det ingen sovmorgon för mig! Är just nu på väg till en "klarinett-frossa". Som varar ifrån kl. 09.30- 18.00. Så alltså en heldag. Det kommer ungdomar från lite var stans i västragötaland (tror jag), som spelar klarinett och så ska vi öva till en konsert som ska vara 17.00. Det händer även lite andra saker. Ha det bra så länge!


Vad kul det lät med klarinettfrossa! Blir lite nyfiken på att höra mer om vad den innehöll. Jag spelar själv klarinett och är snart färdig klarinettlärare.

Svar: Ja det var väldigt roligt! Jag har gjort ett inlägg på min blogg om det om du vill veta lite mer & lyssna på några låtar som vi spelade :)
ELIN CARLSSON

2014-03-15 // 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?