Lördag

Idag har jag gjort väldigt mycket känns det som! Jag har varit i stan, planterat, solat, läst en bok, gjort mat, so läxa, målat några väggar/panel, hjälpt pappa att bygga lite & så har jag tittat på film. +lite annat. Haha gud vad rabblar upp grejer. Flimen vi såg var bland den sämsta jag någonsin sett! Se inte 40 days, 40 nights! Så fake och så dåligt gjort, det finns inget samband mellan scenerna. Nu skriver jag om något bra istället ->

Så fint väder det har varit idag, hur skönt som helst. Har varit ute i stort sett hela dagen. Våren är verkligen här! Vid midnatt ställs ju klockan om till sommartid också, det går mot ljusare tider nu :P




Älskar vädret!

2014-04-01 // 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?