I'm back

Hej på er! Den senaste veckan har det varit något konstigt med "inläggsskrivandet", det har inte gått att publicera. Men nu funkar det igen :). Under veckan har jag bl.a haft 2 nationella prov i matte och det gick nog ganska bra. De prov som återstår är ett matte muntligt och sedan två geografi NP. Skönt att det snart är över, haha. Sedan är också våra klasströjor beställda!! Vi har kommit överens om att ha en grå tröja med dragkedja. Sedan är det en text på framsidan och allas namn på baksidan. Jag kommer att visa er en blid när vi fått dom. Vi har också bokat in vart och när vi i klassen ska åka på klassresa. Vi åker nästa helg till Smögen och är borta 17-18maj. Ska bli så roligt! Nu har jag äntligen valt gymnasium, det blir beteende för min del. Hoppas att det blir bra :). Så det här var lite om vad som hänt under denna veckan. See Ya
 
 


Hej! Jag har en tävling där man kan vinna en valfri bikini från To Die For, var med gärna!
http://sdotter.se/2014/may/vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comment
Kram :)

2014-05-15 // 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?