Mina Nya Snapord

HejHallojj! 
För en månadsen ungefär kom jag på ordet SnapFace eller FaceSnap. För då skickade jag videos med en kompis, eftersom FaceTime inte funkade. Och nu har snapchat kommit med att man kan ha ett videosamtal. Eller jag vet inte riktigt om man kan parta med varandra genom det, men man kan i alla fall se varandra. Och nu har jag ordet som alla borde börja använda!! Snapface eller FaceSnap, vet inte riktigt vilket jag tycker är bäst! Vad tycker ni och vilket skulle ni helst vilja använda? Kommentera gärna :). 

Exempel 1
"Ska vi ta och facesnapa ikväll?"

Exempel 2
"Det är så kul att snapfacea med dig"

Så kom ihåg var ni hörde orden först. Just det, här på bloggen, haha!

Ha de gött, tjao :P


"Facesnap" tycker jag låter bäst!

Svar: Okejj 😜
ELIN CARLSSON

2014-05-03 // 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?